OSTATNIO CZYTANE

NIEZAPOMNIANA LEKCJA

sobota, 19 stycznia 2013

HISTORYJKI Z MORAŁEM:

JAK PATRZYMY PRZEZ OKNO


Młoda para przeprowadza się do nowej dzielnicy.

Następnego ranka, podczas gdy jedzą śniadanie, młoda kobieta widzi sąsiadkę, która wiesza pranie na zewnątrz.

„Ta bielizna nie jest zbyt czysta”, mówi.

“Ona nie potrafi należycie prać.

Może potrzebuje lepszego mydła do prania.”


Jej mąż popatrzył, ale się nie odezwał.


Za każdym razem, gdy jej sąsiadka wieszała swoje pranie do wysuszenia, młoda kobieta powtarzała ten sam komentarz.

Miesiąc później, kobieta zaskoczona zobaczyła wiszącą na lince ładnie wypraną bieliznę i powiedziała do męża:


“Spójrz, nauczyła się porządnie prać.

Ciekawa jestem, kto ją tego nauczył?”


Mąż odpowiedział: “To ja wstałem dziś wcześnie rano

i umyłem nasze okna.”


I tak właśnie bywa w życiu… To, jak widzimy innych zależy od tego, jak czyste jest nasze własne okno.

 (ewangelia Łukasza 6:41)

2 komentarze:

  1. Okna... Aż spojrzałam na swoje okulary, czy nie fałszują obrazu, który jest za oknem? Ładna opowieść, dziękuję o pozdrawiam z Olsztyna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam historyjki z morałem, ta była przednia

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz ukaże się po sprawdzeniu przez administratora.
Bardzo proszę o poprawne gramatycznie i ortograficznie wypowiedzi.
Dziękuję za wyrażenie opinii.